EN UNDERBAR POJKVÄN

NIKON D90 + 50 mm f/1.8

När jag och älsklingen firade min födelsedag, ja för tidigt då, i torsdags så fick jag det här! Världens finaste halsband, som jag önskat mig länge nu! Trots att jag inte brukar använda halsband, så kan ju det bli en vana nu istället. Jag kommer i alla fall använda det väldigt mycket! Hur söt är inte berlocken då? Åh, puss på dig finis!
Torsdagen var en fullspäckad dag. Vi gick upp vid tio för att åka och träna. Ja, vi har i stort sett legat och gottat oss hela lovet (man får faktiskt ha en sån vecka också...) så kände att det var dags att röra på fettet! Vi körde både styrka och kondition och det var riktigt gött efteråt. Nu har jag väl ätit upp mig igen dock, haha.. Vi skulle åkt och tränat mer, men på grund av bussarna och gymtiderna på helgen var det inte lönt.. (Oj vad jag kommer bli tränad när vi flyttar till stan!!!) Men i alla fall, efter det köpte jag jeans, thank god! Det är ett par helt vanliga svarta, men behövde verkligen det, mer än något annat haha. Hade ett par hela jeans, och jag ville verkligen inte slita ut dem också.. När vi kom hem var det bara att hoppa in i duschen, göra sig redo och åka in igen. Då var det dags för god mat på Oliven, muuuuums! Då fick jag ju min fina present, och jag blev väldigt rörd hihi! Dessutom bjöd han mig, så det blev ju en extra present. Vi gick även och kollade på bio, Contagion, som var väldigt bra faktiskt!

Hade en supermysig torsdag verkligen. Tack för allt hjärtat, du är bäst! Love you! ♥
sara

Åh vad mysigt! :) härlig födelsedag :)Grattis i efterskott! =)

2011-11-07 | 08:46:37
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer