PURPLE




NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Det känns som jag är back on track nu. Eller vad säger ni? Jag är i alla fall mycket gladare nu när det är varmt och soligt ute, och har även fått tillbaka min inspiration!

Det är ju fantastiskt väder ute idag! Vi hade resursdag, så vi fick åka in, skriva nationella i engelska och sedan åka hem för att njuta av vädret. Jag låg och solade tills den där jäkla solen försvann bakom huset och gömde sig, vilket ungefär varade i en timme.. Kul! Men jag fick gjort lite matte, redigerat lite bilder och snart tänkte jag gå ut och ta en powerwalk.

Ha en fortsatt bra dag!
Puss

Hannah Larsson

jag visste väl att du skulle få tillbaka din insperation! gillar den första bilden!

2011-05-10 | 17:12:03
http://hannahlarsson.com
ANGELICA [foto&basket]

Jättefina bilder du tar! :D



Lust att följas via bloglovin? :)

2011-05-11 | 16:31:03
http://steeler.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer