PLUGG, PLUGG, MERA PLUGG



Myskläderna är på och jag sitter just nu och pluggar... Jag har faktiskt inte alls tid att skriva blogginlägg, inte alls med tanke på nationella i matte och geografiredovisning imorgon, ekologiprov och historiauppgift på onsdag och svenskatal på tosdag.. Eftersom matte inte är mitt direkt starkaste ämne (även om det gått ganska bra detta året!), och ekologin måste jag sätta MVG på, och även geografin och svenskan så känner jag mig ganska stressad. Men det är rätt bra förstås, för jag lever bäst under press. Har inte många uppgifter kvar i matten, så sen ska jag och bror min bege oss ut på en liten promenad. Eller liten och liten... Hoppas på en stor, så jag kan få bort tankarna lite, och även träna lite med tanke på att jag skippade gymnastiken idag. Attans, vi som skulle få överraskning och grejer, haha.

Men ni får ha det så bra, och lycka till ni där ute som också har matteprov imorgon!
Pusspuss! :)

Irri

chilla, yo.

2011-05-23 | 19:43:49

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer