NÅGOT SKA BORT


Hahah, den här bilden är då tagen efter jag hade varit ute och gått för några veckor sedan, så ser ju inte ut att vara i världens snyggaste form.... Och jag har verkligen ingen seriös bild på mig från de senaste månaderna...

Men vad jag vill säga med den här bilden är ju då mitt fina leende! Ni ser väl att tandställningen är kvar? Jo, det är den fortfarande, efter nästan 2 och ett halvt år. Idag var jag då hos tandläkaren och han sa att jag skulle få ta ut den nästa gång. Hur underbart är inte det då!? Att kunna äta ordentligt, att kunna le seriöst och inte behöva känna tandvärken efter man har varit där och spänt den. Ja, fantastiskt bra i alla fall! Och detta är då dagen innan skolavslutningen, haha så kommer kunna känna mig lite fin i alla fall! En negativ sak är då bara att jag måste ha en gummiformad sak på tänderna varje natt, så det kommer ju kännas som jag har löständer sedan när jag tar ut den. Ofräscht! 

Men i alla fall, fyfan vad skönt! För alla som bryr sig ;)  

erika

fan va skööönt!! längtar tills jag med får ta ut min :)

2011-05-18 | 18:56:25
http://fulaerika.blogspot.com
annnnie

vad skönt för dig att få ta bort den, jag förstår dig!;) Men den saken du ska ha på nätterna(har ju med en sån) du vänjer dig efter 2 veckor typ, sen känns det inte att du har den! lätt värt :D haha

2011-05-18 | 19:16:55
Freda

Vad härligt. Grattis :D

2011-05-19 | 13:01:16
http://fredaom.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer