LITE SPONTANT SÅ DÄR


NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Hola amigas!
Jag vet att blombilderna är många, men tro mig, på lördag kommer det nya! Eller det ska i alla fall fotas nya. Det ska bli himla kul, för jag älskar att fota "event". Ett bröllop hade vairt otroligt roligt att fota, och jag tror jag hade fått så mycket inspiration väl på plats att jag hade spruckit. Åh så fint!! Älskade att fota min söta kusin Ailie's namngivning förra året. Det var så mycket fina detaljer, en liten söt bebis, ett jättefint ställe och så himla mycket vänner och släkt som man verkligen fann inspirerande. Så jag hoppas att Rasmus konfirmation, som då är på lördag, kommer bli kul också. Så efter i helgen får ni nog se lite annat!!

Nu ska jag ta tag i mina sysslor, så som att plugga färdigt ekologi, gå ut och gå (om jag hinner och orkar), och lite andra småsaker för imorgon kommer min favorit hit, så jag lär väl inte få så mycket gjort om jag känner mig, och honom rätt, haha! Men det ska bli så mysigt :) Vi ska i alla fall ut och springa imorgon. Springa!? Åh herregud.. Kommer dö efter halva huset, hehe, men vi får väl se hur länge jag klarar mig, efter en friidrottslektion före också. Men han har lovat att inte skratta för min usla kondition. Ja, vi får väl se hur det går med den saken..

Ha en fortsatt bra dag, så hörs vi väl i helgen!

natalie [foto]

sv: så lite så:)

du med! :)

2011-05-19 | 20:59:31
http://natalien.webblogg.se/
Johanna

gillar bilden!

2011-05-22 | 21:17:30
http://worldspin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer