FINA LINNÉA!


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Ett litet smakprov från fotograferingen med Linnéa idag!

Hallå allihopa! (Dock inte så många nu för tiden, haha...)
Hur mår ni? Jag mår toppen bortsett från en sak... Idag när jag fotade den fina tjejen ovan (hon skulle på bal), så står det plötsligt "error" på skärmen och det går inte att ändra inställningar på varken slutartid eller bländare. Jag behöve ta ut batteriet eller stänga av den och vänta lite. Riktigt roligt när jag verkligen ska fotografera!! Så jag hoppas att det har löst sig nu, men har det inte det har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Åh! Men det blev i alla fall några bra bilder som tur var! Hennes ögon är verkligen att döda för, åh så fina!

Jag mår även bra eftersom allt är packat till imorgon då jag tar tåget till världens bästa. Ska bli så mysigt att spendera några extradagar med mys, shopping och ett dopp i havet, haha. Och dessutom är det sommarlov snart, hur underbart!?

Ni får ha en superbra lång-helg, så hörs vi när jag kommer hem!
Pusspuss!

Sara

Oj vilka ögon! :)

2011-06-01 | 07:47:05
http://saaraaaa.blogg.se/
linnea

aw vad du är söt :) hoppas på många bra bilder!! kramis

2011-06-01 | 10:56:19
http://makeupndays.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer