BIKINI OCH EN MASSA ANNAT...



NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Och som jag har letat efter en fin bikini! Jag, Sofia och Linda var nere på stan en stund idag för att Sofia var shoppingsugen, haha. Så vi gick runt lite och kollade då på H&M. Jag har velat ha en i den här modellen (just nu kommer jag inte ihåg vad det heter, haha..), men alla som jag provat har varit så himla små och konstiga. Tog den här i en storlek större än vanligt, och den passade finfint! Jag brydde mig inte om priset, för jag skulle ha den, och till min förvåning står det då på överdelen att den bara kostar 49,50. Vadå sinnes!? Och så ville jag även ha en vanlig svart underdel, så för lite mer än 100-lappen blev det mitt! Köpte även ansiktskräm och mascara, så det ökade ju en del, men vad gör det!

Efter att jag kom hem packade jag fort som tusan då jag ska till kära Skåne och pojkvännen min imorgon. Så jag har säkert glömt någonting, men jag får väl gå igenom allting igen, haha.. Det är det som kan vara lite jobbigt ibland när man har långdistansförhållande.. Har man glömt något, eller kanske ska göra något oplanerat, så har man inte kläder till det. Eller det är inte heller så kul att glömma sminkväskan, haha. Men ja, jag får väl köpa dubbla uppsättningar av allt och ha hälften där, haha.. Nej, om man ändå hade så mycket pengar! Jo, just det! Tillbaka till ämnet! Jag var även ute och powerwalkade i en timme innan. Jag gick min favoritrunda där man verkligen kommer ut på landet och där man också går igenom en så otroligt fin skog (speciellt nu på våren!!). Ja, den som jag fotade Julia i förra veckan! Det var sjukt gött, och trots att jag inte kunde jogga än för min förkylning så har jag ont i benen nu. Kanske beror det på en sjukt dålig kondition? Men den ska jobbas upp nu!!

Nu ska jag inte tjata mer om min vardag.. Skulle ju egentligen bara visa bikinin, haha.. Men ni får ha en fin helg, för det ska jag verkligen ha! Ska njuta varje sekund!
Pusspuss på er sötingar!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer