EN FET TISDAG


Semlor jag och mormor min gjorde för någon månad sen, gottigott!

Äntligen ser jag ljuset där framme, hoppas jag. Imorgon är sista provet (om man kan kalla det så.. Uppgift då) på den här provhysterin. Jag räknade ut, om jag kan min matte rätt, att det har varit 8 prov på 12 dagar. Ändå ganska mycket, så nu vill jag inte läsa ett enda stycke till i en enda tråkig bok på i alla fall den här veckan, men vad jag vet så har vi inget på ett tag nu. Så jag kan pusta ut, och längta till helgen då jag åker ner till ännu mer vår, hoppas jag, och till en efterlängtad pojkvän. Vi är nämligen lediga på måndag och tisdag, så det är ju perfekt att kunna stanna så länge. Jag hoppas på en världsbra helg, för det känns inte som att jag har levt ett liv på två veckor riktigt, haha, så det blir nog super!

Har även ätit en otroligt god semla idag. Det får man ju faktiskt ta och unna sig när det både är fettisdagen och kvinnodagen. Men en sak har jag undrat över... Heter det fet-tisdagen, eller fettis-dagen? Jag tycker hellre om fet-tisdagen, det symboliserar verkligen en fet tisdag, vilket är gott!

Nu ska jag läsa klart allt om Gustav Vasa och sedan unna mig lite tv-tittande. Att man kan vara så glad för det, haha.. Pusspuss!

Sara

Så gott med semla ;)

2011-03-09 | 09:42:25
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer