EN BRA EFTERMIDDAG



NIKON D90 + 50 mm f/1.8

När jag kom hem var jag lite glad för en gångs skull. Dels för jag kom bort från skolan, men också för att det var sol ute. Otroligt härligt att mötas av den här trevliga termometern när man kom hem. Även om det blåste så har det varit himla skönt väder idag, och jag har gått i vårjacka. Underbart!! Sen har jag knappt några läxor och jag har haft två otroligt slappa dagar, om man tänker på lektionerna.

Jag ska fortsätta njuta lite, så får ni ha det så bra så länge!
Pusspuss!

linnea

sv: Nu har jag fått min också! Lika underbar som min andra :D

Som sagt, jag är här. Mail på face funkar alltid fint om det är något! Vill inte att du ska må dåligt!

Sen har jag en fråga till dig? Har du lust med ett litet fotojobb? Min bal, och kanske student? Men balen är viktigast såklart! :) VORE SÅ KUL ATT FÅ HA DIG SOM FOTOGRAF FÖR DU ÄR ÄRLIGT TALAT EN AV DE BÄSTA JAG SETT!! (okej jag kanske inte sett så mycket av fotovärlden men du är grym!)

PYSS <3

2011-03-22 | 20:14:05
http://makeupndays.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer