1619


NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Sitter fortfarande i skolan efter en väldigt lugn dag. Efter en ganska lång, men som kändes snabb, mattelektion, filmtittande på svenskan och lite läsning på engelskan har det för en gångs skull varit en skön dag. Det tråkiga är ju då att jag får sitta i skolan i fyra timmar varje torsdag, men om man ska se det från den positiva sidan, så brukar jag få väldigt mycket gjort, och timmarna brukar fara förbi! Jag är på lite dåligt humör trots allt, för det är världens snöhögar ute, igen, efter att ha snöat hur mycket som helst både idag och igår. Känns ju lite så där! Men jag hoppas att jag kommer ner till våren imorgon och tar hem den till tisdag. För imorgon åker jag äntligen ner till Skåne och till världens bästa pojkvän. Har saknat honom!!

Ni får ha det toppen, så hörs vi väl på om en vecka eller nåt! :)
Puss!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer