FULL RULLE



NIKON D90 + 50 mm f/1.8 (dum som jag är hade jag inte med mig andra objektivet, haha..)
Två bilder från när jag och Dennis skulle till Ven förra veckan. Mys!

Hallå folket! Jag är just nu ganska stressad inför de närmaste två dagarna, och nu också förstås. Har suttit hela eftermiddagen med en dator i knäet för att redigera hundratals bilder och även kollat resor för sommarens familjeresa. Åh herregud så mycket olika resemål det finns! Vi satt hela familjen igår i fyra timmar EFTER att ha varit på resebyrån i 50 minuter också, och vi kom ändå inte fram till något vettigt! Är det meningen att familjen Kivinen inte ska komma utomlands iår? Tja, jag har faktiskt hittat sju superfina ställen som nog ska kunna passa. Blir väl till att lotta eller något, haha.. Nej men det ska nog gå till slut! 
   Jag var även ute och gick/joggade en timme precis nyss och körde lite styrka på det, så nu ska väl även bikinin sitta hyfsat till sommaren, haha. Och apropå det, vi slutar ju fasen på fredag! Otroligt gött, och innan dess ska jag ha hunnit ta ut min tandställning, köpt present till fina Nathalie som tar studenten på fredag (dit jag också ska hinna!!), lägga in ungefär tio tidsinställda inlägg och massa mer. Jag har även lämnat in min kamera på lagning (efter vad jag skrev i förra inlägget) och får inte tillbaka den förrän om tre veckor. Vad ska jag göra då liksom? Det är ju nästan en månad. Åh herregud... Student, skolavslutning (bal igår, vafan!!!), midsommar (Smögen!!), och massa mer... A part of me is missing känner jag. Tur att jag hann ta en jäkla massa bilder innan den gick sönder då, haha!

Och efter en tjock text så får jag tacka för mig och hoppas på att ni har en bra onsdagskväll!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer