GLAD MIDSOMMAR, I FÖRVÄG!




Tre iPhonebilder från senaste dagarna. Jag har som sagt inte fått min kamera än, vilket är riktigt tråkigt då vi åker till Smögen imorgon. Men jag ska nog kunna ta lite bilder ändå, haha. Att inte ha min kära Nikon stoppar mig inte!!! Ni får ha en riktigt bra midsommar, för det ska jag ha med släkten och min favorit! Puss på er! ♥

.

åh varifrån kommer de gosiga tofflorna? :)

2011-06-23 | 10:36:02
Jennifer

Sv: De kommer ifrån Eurosko tror jag :)

2011-07-02 | 13:23:41
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer