ALMÅSBALEN












NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Nu när en av mina närmaste vänner tar studenten, och precis varit på balen förstår man att skolslutet är nära, även för en själv. Nathalie är ju bara två år äldre och det känns så sjukt att hon går ur, men absolut roligt också! Att få se en bal var så kul då alla var superfina och man längtar ju dit själv nu! Tyvärr kunde jag inte komma på Bäckängs bal igår, och dessutom hade jag ju ingen kamera... Riktigt surt!!

Men i alla fall, du var superfin älskade Nathalie!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer