FÖRSTA TORSDAGSKVÄLLEN!








NIKON D90 + 50 mm f/1.8 & SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Hallå!
Lite bilder ifrån i torsdags när September var i stan, vilket var himla kul! Torsdagskvällarna i Borås är verkligen då alla träffas, både nya och gamla vänner och det är det som gör allt så bra. Plus lite bra musik också! 
   Vi kom in vid klockan sex, och eftersom vi inte hann äta hemma bestämde vi oss för att äta i stan. Haha, vi gick runt och kollade alla goda resturanger, men såklart var det fullbokat överallt. Som tur var fanns det ändå plats på en god kinaresturang, och hjärtat mitt bjöd mig! ♥ 
   Stackars Dennis fick ju trängas med mig längst fram för att jag skulle få bra bilder. En del blev brusiga (trots det låga ISO:t..), och vissa blev väldigt oskarpa (långa slutartider..), haha ja, så ni får stå ut med detta. Det var ju ett tag sen, så detta var uppvärmningen. Hoppas på lite bättre bilder nästa vecka istället! :) 

Ni får ha en superbra lördag! 


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer