EN VISS VERONICA



Tjingeling!
Ska strax sätta på mig gummistövlarna och ta paraplyet i min hand för att bege mig ut i regnet. Känns inte allt för kul att åka in till stan i ett riktigt skitväder, men vad ska man göra... Det är ju trots allt VERONICA MAGGIO på Stora torget idag. Grymt ska det bli! Speciellt med fina Felicia som jag inte umgåtts med på nästan ett år. Så jag känner nog att jag måste till stan ändå.

Ni får ha en bra torsdag! Speciellt boråsare som förhoppningsvis också ska dit (eller inte, kommer bli tjockt med människor...) !  

Hannah Larsson

Du är så fin!!

2011-07-14 | 21:38:59
http://hannahlarsson.com
Kristin

ingen tandställning ju ! det tänkte inte jag på när jag träffa dig igår ! :O fint <3

ses snart igen ?

PUSS PÅ DEJ

2011-07-15 | 13:06:15
http://kristinaballerina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer