OKTOBER - DECEMBER

OKTOBER:

Jag fick en sjukt efterlängtad dator från skolan.


Fotade en av de bättre bilderna i mina dagar!




Redigerade även tre äldre bilder som jag blev himla nöjd över!


Det blev himla mysigt med ljus i de mörka tiderna.



Blåbären blev fina på kort!


Och det blev även Ludvig!


Träning inför tävling vare ja!


Och den kom! Vårt lag gick det väl inte överdrivet bra för, men det var här vi gjorde upp nya mål inför kommande tävling. Och än så länge har det gått framåt!


God lördagsmat, mmmmmmm!

NOVEMBER:

En liten lustig lampa inköpt!


Det blev min födelsedag och den spenderades lite så här! Fick den nya tjocka Thomas Sabo länken och köpte änglavingarna!


Släktpartaj!


Började älska den här bilden på mina fina kusiners händer!



Var hos min favorit och tog för en gångs skull med mig kameran (mest för att han hade fått ursöta kissemissar!)


Åkte till morfar i Göteborg första advent där det alltid är lika mysigt! Bildkollaget ovanför ville vi kalla "pannan i cottan" som vi tyckte var så himla klyftigt och fint! Mamma och morfar skrattade ihjäl sig när de såg hur hon låg där. Och det var ju minst lika kul att släppa ner henne i pannacottaefterrätten (som var fruktansvärt god förresten!!). Så ja, haha så kul hade vi!


Jag gjorde en liten önskelista, och jag fick en himla massor av detta faktiskt, vilket gjorde mig superglad!


Tog lite bilder med min nya, fina skjorta som jag blev så nöjd med!


Redigerade lite.


Eftersom vi inte hade ställt fram och fixat med adventsljusen hemma, så fick jag nöja mig med att ta ett kort från morfars fina ljus!

DECEMBER:

Läste en bra bok, Låt den rätte komma in!
Var även ett år sedan jag träffade Dennis, och jag skrev en, faktiskt, uppskattad
historia. ♥


Mysig julmarknad i Hillared!





Hade med mig kameran till skolan! (Och sista bilden är bara på skoj, haha! Hade en liten uppgift i samhällskunskapen.)


Fin Lucia i skolan!


Gjorde julgodis med Lindénarna!


Klädde granen med familjen och Dennis. Mysig helg! Vi köpte även julklappar och hade det allmänt bra! Dessutom hade jag juluppvisning med gymnastiken!


Det blev Bäckäng VS Teknis och som alltid vann vår otroligt röda kärleksfulla skola! LOVELOVELOVE!



Det blev julafton och jag hade det verkligen superbra! ♥



Åkte till en otroligt snygg pojkvän, med en otroligt snygg mössa i fem dagar. Försökte hitta kläder, firat nyår med James Bond, en buss och Dennis trevliga kompisar, hoppat på fel buss, bakat en lyckad (för en gångs skull) kladdkaka, ätit tacos två gånger, frysit en timme i väntan på bussen, skrattat, myst med Sötis och Sotis (haha älska namnen!), spelat Monopol, myst framför filmer, tagit revansch i Backpacker, åkt framtidståg, gjort marrängsviss, varit vakna länge på nätterna och bara haft det bra. Ja, det var i alla fall så jag upplevde de sista dagarna på detta året.

Tack alla som gjort mitt år så otroligt fantastiskt. 2010 var grymt, men 2011 blir ännu bättre om det går! ♥ 

Towe [towe.webblogg.se]

Andra bilden + bilderna på dig sjukt fina! (:

2011-01-06 | 18:57:16
http://towe.webblogg.se/
Sara

Grymma bilder! =)

2011-01-08 | 08:50:15
http://saaraaaa.blogg.se/
CJ

Många fina bilder!

2011-01-13 | 16:28:33
http://cjs.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer