JULI - SEPTEMBER

JULI:
Det var fin torsdagskväll i början av juli, med fina vänner!

Det bjöds på god mat hemma!

Dennis kom och vi var ute på en fin promenix med min kamera! Vi gjorde även andra himla roliga saker:


Haha ni får ursäkta kvalitén, men den är ju tagen med min mobil... LISEBERG i alla fall. Åkte även till Varberg en dag och hade det gött!

La familia åkte till fantastiska Rhodos en vecka. Jag längtar så tillbaka till alla upplevelser, deras kultur och allt fint som gick att fotografera!! Jag tror det var efter detta jag "tappade" lite av mitt fotointresse. Jag fotade allt som rörde sig, och veckan efter när vi åkte till Smögen blev det inte alls många bilder fotade. Men det såg i alla fall ut så här:

En himla fin vecka med skratt och fina köp i alla fall! Julia och jag cyklade runt i Kungshamn och hade det bra också! Jag kom hem med ett otroligt fint köpt jag fortfarande är så glad över;
Den ser inte så bra ut här då den är aningen gul och så, men jag har till exempel på mig den här:
Och då visar jag även en skjorta jag också var himla glad över. Som man tittar tillbaka, så ser man ju så himla brun och fin ut också...






Lite så här såg en tjejkväll vid sjön ut... En av de roligaste kvällarna på den sommaren! Jag, Mikaela och Isabelle har det alltid kul tillsammans. Alltid några galenskaper! Och pinsamt att jag var närmare y-stand på sommaren än vad jag är nu. Men det är ett nyårslöfte. Det blir det ändring på!


AUGUSTI:
Min fina Nathalie hade 18-års fest som var himla kul!

Salem Al Fakir var i Borås och J&J var där för att kolla. Även om Julia har världens sämsta tålamod gick det bra i alla fall! Grymt bra!
Visade en del bilder jag inte hade visat innan. Bland annat på Julia, Rhodos, Eira, Felicia och Rebecka.


Började skolan på en fredag och var inte alls nöjd. Kände redan från start att detta inte skulle bli bra. Så jag hade helgen och tänka på det, men var taggad på måndagen igen i alla fall! På söndagen fotade jag min otroligt vackra vän Sabiha, och det blev ett fint resultat!




Fotade även en himla söt kille, Leo, min granne och blev himla nöjd där också!


Fotade lite en regnig dag!


SEPTEMBER:

Fotade lite till på Hillaredstrampet! Kom även in i skolan lite mer, och i klassen hittade jag några fina vänner. Men det varade inte länge...

Samtidigt som jag la upp den här bilden skrev jag om hur tveksam jag var. 9 september började jag tveka på Viskastrand, och tur var ju att det fortfarande var så tidigt på terminen!


La även här upp mycket gammalt. Antar att jag inte var särskilt kreativ, haha.

Fick även en otroligt fin kommentar:

"sluta för fasen inte blogga! eller det spelar ingen roll, bara du uppdaterar med dina bilder. skulle kunna döda för dina bilder, kollar på dem om och om igen, kan inte sluta titta. du har definitivt en framtid som fotograf eller liknande. så ge inte upp din dröm tjejen, du kommer komma långt. det lovar jag dig!"

TACK så jäkla mycket. Det betyder så himla mycket och det får mig att le tusen gånger om. Så tacktack, även om du var anonym, men gud vad glad jag blir!"

Kärlek till dig, fina bloggläsare! ♥♥♥♥




Drygt två veckor efter jag hade börjat på Bäckäng var det bokmässa i Göteborg. Det var då jag kände att jag hade bytt till rätt linje! Fantastiskt fina vänner ovanför också!

FowZie ♥ ~ felicia aulén

riktigt fina bilder du har på bloggen! =)

2011-01-04 | 15:13:10
http://feliciaaulen.blogg.se/
Mikaela Mood

hahaha hade inte ens en aning om att du filmade där tror jag! Nu i sommar får vi åka ännu fler gånger och bada! älskar er :D<3

2011-01-04 | 16:00:30
http://mickizmood.blogg.se/
anonym

åh jennifer, jag älskar dina bilder!

du inspirerar mig så himla mycket.

& så fruktansvärt glad blir jag när jag

kollar på bilder du tagit.

Du är så vacker, puss.

2011-01-04 | 16:38:15
mathilda

pussss på dig min fina jennifer!

2011-01-09 | 13:56:10

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer