HJÄRTANS FRÖJD


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Från min favoritbok


Jag kan faktiskt inte skriva förlåt för min dåliga uppdatering, för så är det, och kommer vara. Ni får bli vana, för tiden räcker inte till. Inte alls. Jag saknar att fota, vilket jag kände när bilden ovan togs. Bara det liksom, och då tog jag ändå bara en liten bild. Klick. Men skolan kommer före, som alltid, tråkigt nog...

I helgen var i alla fall Dennis här. Vi var bara här hemma, kollade filmer, myste och skottade, haha. Men eftersom vi träffas så "intensivt" och under en hel helg, så är det ju svårt att hitta på någonting varje gång, så jag bestämde att det fick bli en helg där vi inte behövde anstränga oss direkt. Skönt det med, så slapp man planera någonting, haha. Jag hade i alla fall en himla bra helg i alla fall!

Nu kommer jag även bli upptagen på torsdagar då jag ska träna en liten grupp (eller om det är två..) i gymnastik. Jättekul ska det bli faktiskt! Har länge längtat efter att få bli tränare och själv bestämma upplägget. Jag vill ju alltid styra och ställa själv. Allt ska vara som jag vill, så det blir nog bra hoppas jag! Det blir väl som ett litet extrajobb också, så jag kan spara till nytt objektiv (blir väl tvungen att köpa ett nytt 50 mm också. Det är surt när garantin har gått ut!!), och även batterigrepp. Då måste jag ju köpa en ny väska också, så ja haha! Men det blir vad jag ska spara till detta året!

Och förresten!! Detta är mitt 1000e inlägg här på bloggen! Efter nästan tre år tycker jag det är lite klent dock, men ja. 1000 ändå...

Ni får ha det toppen, så hörs vi någon gång. I framtiden.

Sara

Jag vet precis hur det är. Tiden räcker inte till till allt. :/

2011-01-20 | 18:29:27
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer