HENRI LLOYD CANVAS BAG



Ja idag har jag fått hem en efterlängtad väska, och till skillnad från jeansen var detta ett otroligt bra köp! Jag har länge funderat på storleken och allt sånt, för det har hänt två gånger innan att storleken blivit för liten när jag köpt på nätet. Men denna är grym nu när jag har datorn, så mycket läxor, och den är kanon för en helg hos Dennis också! Kostade 995 kr!

Jag vill verkligen rekommendera hemsidan: CareofCarl.se (som förövrigt finns i Borås) där det är fraktfritt och varan kommer inom 1-3 dagar. De skickade till och med med ett visitkort där det även stod "tack för köpet", handskrivet. Inte för att det har något med saken att göra, men det är ju verkligen ett bevis på att de bryr sig. Mamma har krånglat hit och dit med jeansen jag fick lämna tillbaka (de hade skickat fel modell och färg!!) då de pratade engelska även om det är ett svenskt märke, och vi fick ingen returlapp eller någonting. Haha det kan jag tipsa om nu, kolla upp allt innan ni köper, för blir det så att ni får lämna tillbaka kan det bli krångligt! (Kanske så att de gör det krångligt för att man ska behålla varan istället? Smart!)

Nu ska jag inte "underhålla" er med min glädje längre. Ska ha en mysig kväll med familjen och imorgon blir det att åka två timmar för en liten bowlingmatch (som för övrigt börjar 9!!!), men jag har inget annat planerat, så varför inte!

HA EN BRA FREDAG!

linnea

Åååh, jag har med den väskan! Vi firade 2 år ihop härom dagen (haha), jag ÄLSKAR den!

Bra köp jennifer :) & hoppas allt är väl med dig. Kramis <3

2011-03-19 | 14:47:48
http://makeupndays.blogg.se/
Jennifer

Så sjukt snygg väska! Vilken storlek är det på den? :)

2011-06-12 | 10:25:04
http://jenniferl.spotlife.se
William

En riktigt snygg väska.. En modern klassiker! :-)

2012-07-31 | 15:30:48
http://StudentGrossisten.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer