GIVING UP


NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Jag orkar inte mer bloggande nu faktiskt. Inte på ett tag i alla fall. Känner att fotograferingen har lagts åt sidan och det har även bloggen. Den enda vardagen förutom fredagar jag har ledigt på är tisdagar, och det är när jag kommer hem sent och måste oftast plugga. Helgerna förstås, visst, men jag vet inte riktigt... Känns inte som att någon uppmuntrar mig till att fortsätta heller, så jag slutar med det på ett tag. Det har ju trots allt varit tyst på alla hörn här i nästan två veckor. Har gjort en himla massor i alla fall. Myst med mina fem superfina tjejer idag, med våffelfrukost hos Lina och film då vi inte hade lektion förrän 13.20, härligt! Var även hos Dennis förra veckan, och jag längtar ihjäl mig till nästa vecka när han kommer hit!

Hoppas att alla har det kanon, och ha en fin helg! För min del innebär det tävling, träning och plugg!  Pusspuss! ♥

Sara

:/ Vad tråkigt. Men du ligger på min bloglovin lista så jag ser när du återkommer. Snart hoppas jag. =)

2011-02-04 | 19:33:54
http://saaraaaa.blogg.se/
Sara

Ja det hoppas jag med =)

2011-02-04 | 22:40:37
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer