GIVE ME SOME INSPIRATION!


NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Jag vill mer än något annat att jag ska få lite inspiration nu. När jag tittar ut på det superfina vädret ned klarblå himmel och vitt på marken finner jag ingenting. När jag tittar runt omkring mig ser jag bara rum efter rum med bara ännu fler möbler och väggar. När jag försöker tänka är det svart. Självklart längtar jag till våren när man kan gå ut och fota lite mer. Jag har ju alltid varit en som älskar att fota naturen. Men jag vill ju även utvecklas som porträttfotograf. Så känner ni någon som vill bli fotad.... Haha, nej jag skojar bara. Eller nej, det gör jag nog inte. Jag vill fota allt som kommer i min närhet, det är sån jag är. Men ja, det har tagit stopp nu. Jag ska gå och kolla vart min hjärna har tagit vägen, så kommer jag tillbaka sen. För jag vill inte sluta, inte alls!!

Hannah Larsson

Har samma problem.. Fotograferar knappt längre, i alla fall 'knappt' för mig. Förut fotograferade jag allt, hade med mig kameran överallt, men nu.. Det blir dock oftast såhär på vintern för mig, allt är så färglöst, så tråkigt, så.. fult.



Men när våren kommer ska du se att det blir bättre, det blir det i alla fall alltid för mig! Insperationen kommer krypande när våren och färgerna kommer och allt blir roligare än någonsin igen! :D Du är jätteduktig, så sluta aldrig!

2011-02-18 | 17:59:30
http://hannahlarsson.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer