I'M HOME!

HEJ BLOGGEN!
Jag är hemma, ja för en vecka sen i morgon förstås...), från två veckor av sol, skratt, värme, upplevelser och god mat! Med det vill jag säga att jag haft det superbra! Jag ska försöka ta tag i bilderna (har redigerat alla, men inte orkat lägga ut dem) i nästa vecka. Har en del annat på gång också. Jag har till exempel fått tre barngrupper i gymnastik att ta hand om. Ska bli kul faktiskt! Har även slutat på gymnastiken, eller ja ska snart, och har därmed fixat ett gymkort istället! Otroligt skönt att kunna träna när man vill så det matchar med bussar och liknande. Längtar även efter att få träna så mycket man vill. - Jag är ju trots allt ett litet träningsfreak. Så detta blir nog bra!
Imorgon åker jag till min älskade pojkvän. Saknar honom så otroligt mycket just nu!! Så jag VET att vi kommer ha en superbra och mysig helg. Han ska även få sina presenter jag köpt. Haha, vi har lite olika smak när det kommer till vissa saker, men jag hoppas att jag känner honom såpass bra att han ska bli nöjd med dem! Den som lever får se ;)
Ni får ha en toppenhelg, för det ska jag ha!!
Lovar att fixa allt nästa vecka!
Puss! ♥
Sara

Vilken fin bild på dig! :)Hoppas ni får en mysig helg! =)

2011-08-26 | 08:29:18
http://saaraaaa.blogg.se/
AMANDA FALK

åh vad fin bild, vacker! :D

Ha en super bra tisdag!!

2011-08-30 | 10:12:43
http://amandafalk.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer