GRILLKVÄLL









NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Förrförra veckan hade jag, Bella och Mikaela en liten grillkväll, precis som förra året. Känner att det blev ganska, eller ja väldigt liknande bilder från förra året, men vad gör det? Jag hade i alla fall jättekul och det var en bra avslutning på mina "fria-dagar-på-sommarlovet", hehe. För just nu tror jag att jag sitter och chillar vid poolen eller är ute på roliga äventyr.

Ni får ha det så bra här hemma i alla fall!
Miss you, puss!

Sara

Vad härligt det ser ut! :)

2011-08-14 | 17:03:26
http://saaraaaa.blogg.se/
juliaa'lilk'ungen - [photos]

as fina bilder ! :)

2011-08-15 | 14:39:51
http://photobyjulia.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer