SHOPPINGEN TAR ÖVER



NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Hola! Sitter just nu ute i det fina vädret, när jag för en gångs skull kom hem tidigt! Det är bara för att barngruppen jag tränar har slutat redan, så jag får lite mer ledigt, vilket kan vara ganska härligt! Så efter skolan gick jag för att kolla på utbudet av kläder i Borås. Jag vet att jag egentligen bör spara då jag gjorde åt med en hel del förra månaden, och att jag även tog upp mitt sparkonto då... Men smart som jag är stöter jag då på den fina klänningen ovan (den är otroligt mycket finare på, men kände inte för någon bild på mig, haha) som kostade 799 kr. Jag tog den på öppet köp förstås, men tänkte att den kunde vara fin till Rasmus konfirmation om några veckor, och även skolavslutningen. Men vi får väl se om min ekonomi tillåter det, och om jag vill leva på 150 kr resten av månaden....

Har även åkt på en liten förkylning, där det inkluderar en jäkla massa ont i halsen. Har inte kunnat prata riktigt på två dagar, och nu när jag fått nya walking/jogging skor så vill jag bara ut och gå i det underbara vädret. Så det känns ju lite surt.. Men jag hoppas att kuren med glass ovan kommer hjälpa mig till den friska sidan igen :)

Ni får ha en finfin torsdag!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer