HAPPY EASTER



NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Jag vill bara önska er glad påsk! Jag hade en superbra långfredag med världens bästa pojkvän hos Nathalie där det var lite fest. Kameran var med, för en gångs skull (nu börjar inspirationen konmma tillbaka!!) så det kommer väl lite bilder sen.

Ni får ha en superbra påskafton! Jag var ju då superbra på att leta efter påskägg, så jag hittade mitt först, medan Dennis och Rasmus fortsatte leta som galningar (eller ja, de letade ju inte så bra, haha), men de hittade de till slut! Sen ska vi nog till Nathalies kompis en stund, vilket säkert blir trevligt!

Pusspuss på er finisar!!

Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: glad påsk på dig med!

2011-04-23 | 16:31:54
http://missebonie.blogg.se/
Sara

Glad påsk till dig med !=)

2011-04-23 | 20:56:40
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer