EN GRÖN VÅR


NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Idag har jag först hjälpt Julia med hennes biologi om genetik.. Trots att jag fick -MVG på det provet i nian, så tror jag inte att jag greppade allt. Men vissa grejer satt kvar, konstigt nog! Efter det gick vi ut och fotade lite i Ekparken, där det är så himla fint. (Allt är inte negativt med Hillared..). Tråkigt nog är ju inte mitt objektiv helt prima än, och jag har inte råd att fixa det heller, så det är lite jobbigt med fokuseringen.. Men jag försökte idag, och det blev ändå några himla fina bilder! Julia är så duktig :) 

Tänkte lägga upp dem efter hand här, så tänkte lägga in lite tidsinställda inlägg. 
Ni får ha det så bra så länge!
Puss 


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer