20110416





NIKON D90 + 50mm f/1.8

Detta var min fredag. Eller nej, det kan jag ju inte skriva, för det enda jag åt här var sparris. Det är ju så gott! Men jag, mamma och pappa åt en himla god middag igår i alla fall, bestående av fläskfilé och bakpotatis. Mums!

Har för några timmar sen kommit hem från en dagslång tävling i Borås. Den var som en fotbollscup, det vill säga att man kunde gå vidare och fick tävla igen. Vi fick tävla två gånger på tumbling (alla fick förstås tävla två gånger, haha!) och tre på trampett, där det även räckte till en tredjeplats, gött det!! Bra jobbat!

Ni får ha en finfin kväll, för det ska jag ha här ensam framför tv:n, haha...
Puss!

Fotograf Jenny Eriksson

den första bilden var häftig med mönstrena i glaset!

Hannah Larsson

Älskar den första bilden! Jag såg faktiskt inte riktigt vad det föreställde först innan jag lyckades lista ut det från den andra bilden! Fräck! :D

2011-04-18 | 11:02:35
http://hannahlarsson.com
Freda

Den första bilden är grym. Hur gjorde du?

2011-04-22 | 11:09:53
http://fredaom.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer