LITE SMÅTT...



NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Heeeeelt banala bilder, men jag var bara tvungen att ta upp kameran lite igår, så då blev det så här och jag hade inget annat i mitt lilla bildskafferi för tillfället. Måste köpa något nytt snart! (Ja jag vet att jag är så kass....)

Hallå alla glada! Dagen har gått åt till att plugga en herrans massor, och nu ska jag även packa inför morgondagen. I alla fall några samhällsklasser ska iväg på bok&biblioteksmässan i Göteborg imorgon. Ska bli riktigt kul faktiskt! Så för en gångs skulle ska jag ta med mig kameran, så ni kanske får lite bilder imorgon om jag inte är död när jag kommer hem...

Idag är det en speciell dag för mig och min älskling (eller okej, jag har två men den ena i alla fall...), för my beloved Nikon fyller ett år idag (för mig), så GRATTIS, pusspuss på dig!

Godnatt!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer