Change


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Gamla stan


Nu är det nog med shopping för min del. Jag har slösat alldeles för mycket pengar på två dagar och jag inser nu mina "ekonomiska kriser".. Jag inser även konsekvenserna för att ha ätit för mycket godis och onyttigheter under en kort period, så nu blir det ändring på allt! Jag måste spara till nya skor och biljetter till Skåne dit jag förmodligen ska nästa vecka redan, underbart! Men nu har jag i alla fall världens finaste vinterjacka och en ny kavaj och lite småsaker. Godiset jag köpte idag är redan undangömt. Den påsen ska jag inte öppna på länge... Nu: NYTTIG KVÄLLSMAT!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer