OCH HUR UNDERBART...



NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

...vore inte detta? Ligga på stranden, sola i värmen och inte behöva bry sig om morgondagen? (Tja, inte mer än om vart man ska sola då förstås. Det kan ju vara ett stort problem om det till exempel skulle blåsa vid havet... Poolen då, eller vad? Hm....) Ja, som tur är så reser jag mot varmare breddgrader imorgon, vilket ska bli fantastiskt! Thailand i två veckor faktiskt. 
Mjaaaa.... Såååå underbart är det inte. Mer önsketänkande. Jag får gå upp klockan 06.00 för att göra de vanliga rutinerna som äta frukost, fundera en halvtimme på vad jag ska ha på mig, och sedan fixa håret/sminka sig och rusa till bussen. INTE FASEN BLIR DET NÅGON UTLANDSSEMESTER HÄR INTE!!! Om jag har tur är det -1 grad och molnigt när jag går till bussen i min ensamhet, vem vet... 

Ja, jag ska inte gnälla mer. Vi går snart mot ljusare tider (eller det börjar bli mörkt ute förstås (min hurmor är på topp nu känner jag)). För snart är det min födelsedag (känner att det börjar bli ljusare...), och sedan är det jul (LJUSAREEEE). Jag vill ha pepparkakor (står på handlingslistan med många understreck), clementiner och varm oboy samtidigt som jag lyssnar på julmusik och kan se snön falla utanför medan jag vet att: "imorgon är det julafton". Det längtar jag efter!!

Förlåt, jag är trött och på dåligt humör, men det är det en blogg är till för, att ta ut sin ilska. Eller....?
Jaja, nu måste jag återgå till pluggandet. (Nemen oooooj, så ovanligt!)

Millaaa

ootroligt fina bilder! :D

2010-10-25 | 22:44:10
http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Millaaa

sv; så lite så! :) du är verkligen jätte duktig på fota! :)

2010-10-26 | 10:22:06
http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer