VOFF



NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Mormors söta vovvsing Ludwig!


Även om vi slutade 13.05 idag kändes det som långdag. Matteprov var det också ja... Verkar inte som att någon i min klass verkar digga matte vidare mycket, så tur att jag inte är den enda! Jag var hos skolläkaren också, har bett om en tid där länge nu, och det var väl på tiden tycker jag då min rygg, nacke och axlar is killing me slowly.. Han sa att mitt axelparti verkligen var dåligt, och att jag ska gå till en sjukgymnast. Men hur konstigt är det när man bär på en 2.5 kg datorväska plus böcker varje dag, fram och tillbaka? Jag får hitta något bättre sätt än att bära allt på en axel, för detta går inte!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer