LEO


NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Söta Leo som ni nu får se lite mer av! Jag fotade honom den 24e augusti, och jag förstår att föräldrarna börjar bli lite otåliga, för jag har inte gett dem bilderna än. Hur viktigt är inte deadlines och så vidare för fotografer då? Jag måste verkligen skärpa mig! Men jag går i alla fall igenom bilderna nu, redigerar, raderar och ja, allt sånt... Hoppas de blir nöjda till slut ändå! (:

Grannen

Klart att vi vill ha bilderna, men jag tror utan tvekan att dem är värda att vänta på :)



Kram

L

2010-10-07 | 21:16:01

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer