En aning trött Jennifer...



NIKON D90 + 50 mm f/1.8


Skog, svamp, mossa, sten, skog, grenar, skog, träd... Ja, lite så känner jag också, tro mig, men jag har inte så mycket annat att erbjuda på denna dator, så det får bli så nu, haha. Hade lite tid över innan jag börjar, så kunde lika gärna skriva lite. Jag har nu fått världens (okej, överdriv liiiite till, Jennifer...) repa på min dator, TACK VARE att min bror använde datorn en timme igår.. Hur lyckas man? Inte ens jag är så klumpig. Jaja, nu tycker jag han ska köpa en ny till mig, men den var dock väldigt dyr, så jag tror inte han är så sugen på det, men inte fasen får han låna den igen! Så ja, nu är min dag förstörd för jag kommer störa mig på det hela dagen, och resten av dagarna denna veckan... (LUGNA NER DIG NUUUU!!)

Ni får ha en bra måndag (om det nu går...) och så ska inte jag "roa" er mer. Nej så synd... PUSS!

Emelie Talvis

fina bilder!

2010-10-24 | 13:10:00
http://etalvis.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer