VÄRLDENS BÄSTA



NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Jag vet att skuggorna är mörka och även kontrasten och så vidare... Men mamma är fin ändå, eller hur?


Ja, mamma fyller då 36 år idag! Grattis till dig, fina du! Jag älskar dig.
Vi sångfåglar gick då upp och sjöng för henne i morses och bjussade på lite paket. För en gångs skull blev hon nöjd. Haha, mamma är lite kräsen då hon vill ha allt perfekt. Ja, så jag stod noga (20 minuter...) och valde en fin berlock som jag hoppades att hon skulle bli nöjd med, vilket hon blev! Men det är ju självklart att hon blev nöjd när det var jag som hade valt ut alla presenter, hehe.

Så nu ska vi äta godgod middag som pappa lagat. Jag älskar födelsedagar, vare sig det är min eller inte. Det är sån mysig känsla. Alltid något speciellt. ♥

Sabiha

haha, vad hände med ögonskuggan? :O

2010-11-26 | 09:25:02
http://sabihaochsofia.blogg.se/
Sara

Jättefin mamma! =)

2010-11-26 | 14:15:05
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer