IKEA



NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Ja, när jag strosade runt på Ge-kås igår var m&p på IKEA och inhandlade lite nytt. Då även denna lampan. Och jo, vad är den gjord av? Papper... Så de där "blommorna" ni ser är så papper. Sedan skulle man även sätta ihop allt själv, blev som världens pysseljobb. Men ja, vi alla förutom mamma är lite skeptiska över den, men den ger fräcka skuggor i taket och gör sig bra på bild, så varför inte...

Nu ska jag gå ner och mysa med la familia med en bra film och lite överblivet gårdagsgodis för att glömma att skolan börjar imorgon. Mums!

Maila

Riktigt fin lampa! =)

2010-11-07 | 20:19:19
http://jooylife.blogg.se/
Hannah Larsson

Oj vad roligt att du tycker det! :D För det är ingen textur. En bild jag har ovanför min säng, dock helblå och inte i den redigeringen som jag hade i inlägget du kommenterade som är mer färgglad. Önskar jag kunde byta, men bilden försvann när externa dig. Typiskt. ;)



Bilden har som sagt ingen textur pålagt, utan den är fotad på ett akvarium där de hade någon grej som blåste luftbubblor titt som tätt och lyckades precis fånga dem på bild och tyckte det vart riktigt fräckt! :D



Tusen tack, du anar inte vad glad jag blir över dina ord! ♥ Kram

2010-11-08 | 17:48:37
http://hlphotography.webblogg.se/
Maila

Juste, är det ok om jag lånar en av bilderna på lampan till min önskelista?

2010-11-09 | 17:03:35
http://jooylife.blogg.se/
Felicia

grymt fina bilder

2010-11-21 | 17:33:35

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer