ETT LITET MISSLYCKANDE


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Ja, lite så här ser jag ut idag!


Ett litet misslyckande imorses, vill ni veta? Jo, men det får ni! Jag gick upp som vanligt, såklart efter min dåliga dag igår (trött, klen, landade på nacken x antal gånger på gymnastiken (haha!) och sen tappar man plånboken i snön och letar efter den desperat!) så ställde jag ju inte om klockan, så klart.. Därför gick jag upp som vanligt, varför inte? Jo, för att vi hade halv studiedag idag, Jennifer lilla! Så vi började inte förens halv ett, vilket då resulterade i att jag kunde ta bussen 11:11. När jag då satt där och åt frukost vid halv sju kommer jag på det... Så det var ju bara till att gå och lägga sig igen. Skönt var det i alla fall!

Dagen har då bestått utav en krimlabb då vi har vetenskapsvecka. Sedan blev det två lektioner vi inte gjorde någonting på alls, för på sista fick vi gå efter fem minuter. Snacka om underbar dag! Så nu har jag och Sabiha inhandlat lite smått och gott inför vår tjejkväll på lördag. Ska bli mysmys!

Ha en bra kväll, fina läsare!

lisa franzén

Jätte fin bild jennifer !

du är grym ;)

2010-12-04 | 13:05:35
http://lisafranzen.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

söt :D!

2010-12-13 | 17:47:50
http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer