EN LITEN ÖNSKELISTA

Detta är då vad jag önskar mig i julklapp.. Farmor ringde desperat till mig igår och frågade just vad jag ville ha i julklapp. När man väl får frågan är det jättesvårt, men när man väl ser saker så kommer man på det ena efter det andra. Detta ska i alla fall kunna summera det mesta. Så detta är till mamma, pappa, mormor, morfar och farmor, så slipper ni fråga. Haha :) Det mesta är ganska dyrt förstås, så det är mer vad jag önskar mig som jag själv någon gång måste köpa, dock vet jag inte riktigt hur det ska gå, haha!
1. MD-80 batterigrepp (Jag villvillvill haaa! Netonnet.se)
2. Pengar (det är väl något alla önskar sig eller!? Då kan man i för sig köpa vad man vill sen, vilket är det bästa egentligen, haha)
3. LOST säsong 6 (och även den sista. Farmor, detta är då riktat till dig, hehe. (Hon har sedan den första kom ut köpt alla i julklapp, så det börjar bli tradition nu. Lite svårt nästa år när serien är slut dock)
4. Tamron 28-75 f/2.8 ( ett efterlängtat objektiv som jag nu ska ta och spara till! finns på till exempel Japan Photo)
5. Henri Lloyd Canvas Bag (sjukt simpel väska att ha med sig överallt, och dessutom så fin! Vet ingen riktig affär som har den, men har sett den på småaffärer lite runt om. Går nog beställas på nätet också, till exempel seglarshoppen.se. Haha det står perfekt till stranden... Hur känner man sig inte då då, haha?)
6. Acne Black Pistol Short (världens snyggaste skor till ett lite saftigt pris. Underbara, verkligen! Men jag bara undrar när jag kommer ha råd med dem...)
7. Thomas Sabo ring (otroligt fin ring för också ett lite förr dyrt pris, men vem bryr sig? I want it!)
8. Elsas Värld (andra boken i Sofi Fahrman's trilogi, grymt!)
9. Berlocker från Thomas Sabo (har just nu två armband att fylla med finfina berlocker. Det är så kul att det finns så många, men det är också jobbigt då man får sån beslutsångest)
10. Microshadow, Make Up Store White (vit ögonskugga från favoritmärket MUS. Så praktiskt och fint med vitt!)
11. Motljusskydd till mitt 50 mm (finns nog på de flesta elhandlar (eller vad man nu säger.)
12. Charleston sminkväska, Make Up Store (världens finaste sminkväska, och även den från MUS. Perfekt storlek och allt!)
Sabiha

Älskar Elsas Mode <3

2010-11-28 | 23:46:04
http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer