CAKE



NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Visst att jag har fyllt 16 år och är ett steg närmare i vuxenlivet... Men en så fin prinsesstårta som detta tänker jag aldrig ge upp! Fruktansvärt god var den också!


Kalaset igår var jättemysigt. God mat, god tårta, fina människor, ja, vad mer kan man begära? Tja, jag fick mitt objektiv skuldfritt också, vilket känns otroligt skönt! Nu ska jag försöka börja spara till ett batterigrepp och ett 28-75 (vilket leder till en ny väska....). Så får se hur bra det kommer gå... Men det ska gå! Dessutom är jag i stort behov av nya jeans och ja.. Jag säger bara: NU JÄKLAR!

Jag var även hos min favoritFia på kvällen. Tog fram lite nostalgiska känslor när vi spelade Marioparty. Fasen så kul det är! Toppenkväll, verkligen!

Nu blir det en bra film med min toppenfamilj!

Sara

Grattis i efterskott! =) Fina bilder på tårtan!

2010-11-16 | 17:36:17
http://saaraaaa.blogg.se/
Mimi

Grattis i efterskott =) Tårtan ser god ut ;)

2010-11-27 | 13:28:16
http://flikanet.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer