WITH OR WITHOUT YOU



Har haft ett underbart träningsläger (dock en aning jobbigt, hehe...) med mycket skratt, så att det nästan gör ont i magen nu efteråt! Men vad jag älskar mest med sånt här är ju ändå utvecklingen; man kan verkligen utvecklas eftersom man har så mycket tid på sig och det är mycket friare, så det är toppen tycker jag! Och visst utvecklades jag.. Men när jag sedan skulle köra det jag kunde såå bra på airtrucken (min rondat-flickis till exempel) så gick det inte alls lika bra på matta.. Hehe, så sen när jag gick över till air-trucken igen, ja då gick det inte alls. Attans säger jag bara! Aja, det kommer ju fler tillfällen så :)

Sedan har det varit toppenväder idag verkligen, så hela truppen satt ute på taket istället. Fikade, tränade och solade. Underbart verkligen! Hade även bara shorts och t-shirt och var varm i det, så nu känner jag att våren verkligen är här. Det är så otroligt skönt!

Nu är det tillbaka till verkligheten. Ska sätta mig och pränta in det sista utav min engelskapresentation och ta en kopp te. Ni får ha det toppen!

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Fina du!

2010-05-02 | 19:57:09
http://ellerenellen.blogg.se/
Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Hennes ögon är helt galna, hehe :)



Kram!

2010-05-03 | 18:55:46
http://ellerenellen.blogg.se/
» FOTORUM

sv. hehe precis!

kramar

2010-05-03 | 20:53:31
http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer