SMAKPROV



NIKON D90 + 50 mm f/1.8
(Nu har ni fått se lite utav min "balklänning" och jag fullkomligt älskar den! Den är ju inte allt för utstickande och jag kan ha den flera gånger i sommar. Den är ändå väldigt enkel, men med många detaljer).

Nu ska jag fortsätta på bloggen. Förhoppningsvis är allt klart ikväll. Kommer bli så bra!! (Hoppas jag..)  

Frida

Jag har en fråga angående ditt objektiv 50 mm f/1.8. Det verkar vara bra och så, men undrar hur mycket det kostar? :)

2010-05-22 | 23:09:35
http://fridalautin.blogg.se/
Flessan

Vilket fint utseende du fått på bloggen!

2010-05-23 | 16:13:51
Jennifer

Sv till Flessan: Tack så jättemycket, det värmer! Dock är inte allt på sin plats än, haha! :)

2010-05-23 | 18:25:37
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer