DET ÄR VÄL TUR ATT MAN UTVECKLAS!



NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Två bilder på Julia från oktober. Gick igenom lite bilder, och såg all grönska, och ändå tyckte man att oktober var tråkig. Usch, man inser inte hur mycket man saknar något förrän man är ifrån det! Ja, kanske att ta i, men jag skulle verkligen uppskatta att snön försvinner nu..  Sakta
men säkert har jag ju sett på vägarna! Tänkte även lägga upp dessa bilder för att visa lite förändring. Ni kanske inte tänker på det lika mycket, men om jag skulle fotograferat Julia i nuläget hade jag i alla fall på första bilden försökt fixa ljuset (det är riiktigt ojämnt!), ställa mig i en annan vinkel och fixat ett kortare skärpedjup! Jag fotograferade dock på P då, så jag hade inte lärt mig de manuella inställningarna visserligen, tråkigt nog. Men man lär sig utav sina misstag!

Puuh! Vilken vecka. Träning, prov, läxförhör, prov, träning, och sedan denna tröttheten som alltid ska härska i min kropp.. Kanske har det tagit på mig lite psykiskt också, men jag har ändå mått bra om man jämför med förra veckan. Tankarna börjar försvinna lite, men ibland vill jag verkligen tänka på det för att må dåligt. Tycka synd om mig själv på något sätt. Så konstigt nog mår jag både bra och dåligt när jag tänker på saker. Eller nej, det var fel uttryckt. På denna saken menar jag så klart. För pluggandet gör inte att jag mår så dåligt. Kanske mår jag bäst under press när jag vet att det är över om någon vecka eller så. Då kan jag vara lycklig. Inte helt, men så att jag nöjer mig för ett tag i alla fall, för just nu, så kan jag inte bli helt nöjd med mitt liv. Men det är väl någonting jag får leva med. Så är det bara. Helt nöjd blir man ju aldrig.

Ja, så nu ska jag ändå försöka uppdatera lite mer, nu när det är lite lugnare nästa vecka. Är dessutom ledig på tisdag, det jublar vi för!

Ni får ha en bra fredagskväll.
Kramkram




Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer