THE SKY'S THE LIMIT



Uuusch. Seg dag, tråkigt väder, en mage som gör förbaskat ont och dåligt humör. Hur mycket sämre kan en dag bli? Jo, när man ska gå hem ifrån bussen med världens magvärk och vill bara lägga sig i soffan, ja då gör de om vägen så att jag fick gå en omväg hem, med uppförsbacke och massa jobbigheter. Aja, jag kom hem i alla fall och nu känns allt mycket bättre som tur är. Har dock inte kunnat äta någonting, och ni som känner mig vet att mat är något jag kan stoppa i mig hela tiden. Tråkigt nog blev det ingen träning, men det var väl ändå tur eftersom man alltid brukar vara som tröttast på fredagar med lite gymnastik kvällen innan + fys på idrotten innan lunch på fredagarna. Men det får väl gå ann, jag lever ju till varje pris i varje fall.

Ni får ha det så mycket bättre än jag!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer