PICTURES



Ännu en sån där jätte-glad-jennifer dag idag. Riktigt skönt faktiskt. När jag kom hem möttes jag med ett paket i brevlådan. 100 bilder ifrån FUJIDIREKT som beställdes i måndags. Det var många med fina färger och bra kvalité, och vissa mindre bra. Men helheten var kanon! Så nu sitter det nya bilder på väggen och mer ska in i min portfolio, me like!

Imorgon är det lov och det kommer bli grrrrreat! Ska in och möta Dennis också, som kommer ifrån botten och stannar ända till tisdag. Det ska bli grymt kul och speciellt när Julia kommer på lördag också. Fats jag säger ju då det... Stackars Dennis när han inser hur konstiga jag och Julia kan vara ibland. Jaja, han har valt detta, haha. ;)

Nu blir det Grey's och sen sova, är så himla trött efter en fruktansvärt jobbig träning. Hoppas den gjorde någon nytta!
Love

Frida [hobbyfotograf]

Har också beställt 100 bilder ifrån Fujidirekt en gång, och bilderna vart toppen! :D

2010-03-31 | 21:43:59
http://fridalautin.blogg.se/
Frida [hobbyfotograf]

Svar: Ja verkligen! Har dom insatta i ett fotoalbum nu. Ett alldeles eget. Kommer samla på mig en massa bilder då det är sommar och så. :-) Så det blir nog att framkalla igen efter sommaren kanske. vi får se.

2010-04-01 | 21:38:48
http://fridalautin.blogg.se/
Frida [hobbyfotograf]

SVAR: Ja men herregud ja! Albumet står ovanför min dator så fint så. ;) Gissa om man längtar tills sommaren kommer! Fy vad jag kommer fota. Det kan jag lova dig. :-)

2010-04-02 | 14:23:19
http://fridalautin.blogg.se/
Frida [hobbyfotograf]

SVAR: Ja. Haha, ja men gud vad härligt det kommer att vara! Tycker sommaren är fotomässigt bättre än vintern. :-)

2010-04-03 | 13:42:06
http://fridalautin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer