NOSTALGI




NIKON D90 + 50 mm f/1.8, 1/40 s ISO: 250

Jag måste erkänna att vi har det rätt mordernt hemma. Nästan inget antikt eller någon nostalgikänsla över någonting, vilket jag kan tycka är lite tråkigt ibland. Det är ju mysigt med gamla saker som ja, har blivit morderna igen eller bara är allmänt fina. Men mina föräldrar håller sig till det nya. Detta är en sak vi har som är gammal dock. Tror det var min gammelmormors en gång i tiden. Mamma vägrar köpa en ny symaskin när den här fungerar utmärkt, haha. Den är ju lite fräck, och just därför var det ett så bra fotomotiv för lilla idélösa mig!

Sofia

Tror att det är en sådan symaskin som mamma köpte när hon var lite äldre än jag och annvänder än idag! Kankse inte är riktigt riktigt samma, samma färg har dom iallafall!

2010-03-30 | 20:55:09
http://sofiastridsberg.wordpress.com
I s a b e l l a

SVAR: Det ska finnas på Photoshop om du har en av de nyare versionerna (:

2010-03-31 | 12:22:02
http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer