I'M ALIVE



Hello guys! I'm alive, faktiskt. Jag har haft mycket nu (igen, som alltid) i skolan och humöret har varit lite upp och ner så att säga. Denna dagen har varit den västa på hur länge som helst, men jag lyckades komma igenom den. Har bara pluggat hela dagen eftersom det är religionsprov imorgon, mindre roligt... Men efter pinan blir det Volleybollnatta i idrottshallen med (förhoppningsvis) många roliga upplevelser. Jag och Julia var med i ett lag förra året, men vi kände att vara samma sak var lite för mycket, så vi hoppade av men önskar vårt lag all lycka såklart, även om det gick sisudär förra året.. Men det är väl jag och bollsporter, vi är inte riktigt bästa vänner. Men jag ska i alla fall vara där och fotografera, BT (Borås Tidning) har gett mig ett litet uppdrag, och det ska bli grymt kul faktiskt. Så ser ändå fram emot morgondagen och hoppas på en toppenkväll.

Nu ska jag hjälpa pappa med våfflorna som fixas ute i köket. Stackarn har aldrig gjort det innan. Inte jag heller i för sig, men pappa är väl inte den som brukar stå i köket, haha. 
Love! 

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Fiiiint!



700!? Hhahaha, det är ju ett heltidjobb! :D Attans vilken tid det kommer ta att titta allt det. Jag skulle nog övervägt att kicka alla som lästa.. haha :D



Hoppas du har det fint!

2010-03-25 | 19:15:35
http://ellerenellen.blogg.se/
karolina

grymt fin bild!

2010-03-25 | 20:18:35
http://karolinapalm.blogg.se/
Matilda [myphoto.blogg.se]

Ooh, härlig bild!

2010-03-25 | 20:55:09
http://myphoto.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer