MIDSUMMER'S EVE


Ja, så här såg jag då ut igår på självaste midsommarafton.

Kvällen slutade väldigt bra ändå. Eftersom vi var i Sexdrega så var det ju ändå mer liv än här i lilla Hillared, så det var ändå tur att vi var där! Vi träffade först Mikael, och det var ju trevligt då det var två veckor sen sist. Haha, det känns ju som om det var en evighet sen! Han är allt bra han. Sedan så träffade vi även Johan & Jonas, som var ifrån två olika håll, så jag och Julia valde att följa med Jonas. Vi var ju då först hos Robin, och sedan försvann alla till Jonas, och även vi. Där var vi den resterande tiden av kvällen, och det var riktigt roligt! Kul att träffa dem igen, och även några nya människor. Så tack för det!

Idag har det bara varit en slappardag... Vi kom precis hem ifrån den lilla byn (kom ju från rätt...) och i stort sett alla har däckat i soffan, men jag hoppas att de är pigga nog för film sen. Men annars får jag väl väcka den pigga bunten!

Hoppas ni också hade en fantastisk midsommar!
(Och tack alla fina människor för riktigt uppmuntrande ord angående inlägget om min avundsjuka, hehe. Ni är otroliga!)


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer