KYL DEL 2



NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3
Jag hade inte så många bilder ifrån stranden. Ni som känner mig vet ju att miljöer/vyer inte är min bästa sida...

Dagen har varit bra faktiskt, trots mina onda hälar... Jag ska bara poängtera det att Converse are killing mina fötter! De är fruktansvärt platta och tunna.. Jag tror att jag får fixa ett inlägg eller någon slags sula till skorna, annars blir det till att köpa nya. Men i alla fall; efter jobbet åkte jag in till stan, var hos tandläkaren och fick goda besked. (Min tand har rört sig jättemycket!! Haha, ni som då inte känner mig vet ju inte vad det handlar om. Ni som däremot känner mig... Ja, ni vet ju eftersom jag har dragit historien så många gånger ;)) Så det kändes skönt! Sedan träffade jag upp m&p och vi köpte resväskor och lite sånt till Grekland. Sedan var det klippning som gällde för min del. Jag har nog inte klippt mig hos en frisör på över tre år. Jag blev riktigt nöjd och känner äntligen att det slitna är borta. Me like!

Jag har även planerat inför min lilla hemlighet/överraskning till min kära pojkvän.. Jag har ingen aning om han har listat ut någonting, men det hoppas jag inte. Mamma och pappa hjälpte mig idag, så detta kommer nog bli bra om det blir som jag tänkt, men vad kan gå fel förutom vädret liksom? Jag kan dock inte skriva det eftersom den lilla luringen faktiskt läser min blogg. Attans! Men ni får veta i veckan, hehe.

Nu ska jag och mina fötter lägga mig i min nybäddade säng och kolla film.
xoxo

RICHI ♥

Fina bilder!

En kanske lite konstig fråga, men hur använder man självutlösaren på Nikon D90? Alltså var ska man trycka? Eller måste man ha en fjärrutlösare för det?

2010-06-30 | 22:12:22
http://RICCIS.se
Fotograf Jenny Eriksson

Vilka fina bilder!

Sofia

Shit vilka fina bilder Jennifer! :D Har du något filter på eller är det omgjort i datorn?

2010-07-01 | 23:18:57
http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer