KYL DEL 4




NIKON D90 + 50 mm f/1.8 eller SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Nu har hjärtat mitt åkt hem och det känns väldigt tomt.. Ja, han har ju ändå varit här i några dagar. Och även om allting alltid går så himla fort, så har vi ändå gjort en del. Vi har varit i Varberg, på Liseberg (där pappa vann 7 kilo godis!! Helt sjukt vad han vinner mycket där och man själv inte vinner någonting.. Riktig lyckosnubbe det där!), och igår hade jag ordnat med min "överraskning". Ja, det var då picknick vid en sjö här i Hillared, ja där det är solnedgång och väldigt fint. Dock kom knotten efter en timme och åt upp oss. Jag förstod att  de också ville vara med på det festliga kalaset.. Men det fick de inte för vi drog oss hemåt, tråkigt nog. Vi hann ju inte ens till kladdkakan.. Jaja, det var mysigt så länge det varade!

Nu har jag/vi förberett inför imorgon då vi ska åka till Rhodos. Helt fucking otroligt awesome! Jag längtar till de vita husen med fina tak som ligger tätt intill. Jag längtar till de söta grekiska yoghurt gubbarna och deras åsnor. Jag längtar till glittrande och klarblå Medelhavet. Ja, till allt! Så ni kommer få se en hel del bilder sen, förvänta er det!

Ha det fantastiskt i fina Sverige medan jag är långt nere!
Vi hörs om en vecka (om inte planet kraschar. Aaaaah!).
Love

Sabiha

Skämta inte om sånt! :( Om planet krashar så dödar jag dig.

2010-07-07 | 22:21:47
http://sabihaochsofia.blogg.se/
Ida

tack så jättemycket! härliga sommarbilder.

2010-07-08 | 00:10:49
http://loveletterpapercuts.blogg.se/
mikaela

svar: Hon tackar och häldar! :D Och ha det så kättekul i Rhodos. Och planet får inte krascha! :(

2010-07-08 | 12:04:13
http://mickizmood.blogg.se/
Therese

Fina bilder, den där på vattnet ser helt trolsk ut ju :) Hoppas att du får det jättehärligt på Rhodos :) Njut och lev!

2010-07-08 | 13:20:04
http://princesstessie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer