HEMKOMMEN


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Min nya klocka jag köpte i världens finaste butik (skulle vilja handla upp hela den!!!) på världens finaste Smögen. Dock ser den inte vidare feminin ut, och det kanske den inte är heller... Men faktum är att jag inte alltid är det heller, och när jag var mindre var jag mer sportig av mig. Så när mamma såg denna (och alla andra fina färger som fanns) så trodde hon att jag skulle tycka om den, och det gjorde jag. Så den sitter ju mycket bättre på. Fanns även en större variant, men den var manlig om någon. För stor för min smak! Den var saftig för min väldigt lilla plånbok också, men den satt där den skulle! Är ändå himla nöjd.
Och detta är ett nytt märke som precis kommit till Sverige också, så det är lite roligt att vara lite "speciell", för en gångs skull, haha. (Och hela är i silver/metall, även om det ser ut som om det är guldfärgat på bilden..)

Ja, nu är jag äntligen hemkommen. Vi funderade på att stanna tills imorgon, och antagligen var det väl bara jag och den andra plutten i familjen som ville hem idag, men vi bestämde oss ändå för det. Skönt att få komma hem ändå, och veta att man ska vara kvar här några veckor till (har nämligen en resa kvar på sommarlovet (vad jag vet) - Skåne såklart!).

Egentligen har vi inte gjort så mycket när vi varit där. Självklart har man gått på bryggan; spenderat pengar (har även köpt ett par supersöta skor!), önskat att man hade mer pengar, suttit på altanen kvällarna i ända för att kolla på alla otroligt fulla ungdomar, ätit god mat, fotograferat (dock har jag inte haft orken denna vecka, så det blev en otroligt förvånandsvärd summa bilder denna gången, tråkigt nog...), skrattat, solat och bara njutit. Smögen är (som jag nämnt flera gånger) det bästa stället på jorden. Helt fantastiskt bra!

Så tack för allt, min underbara familj. Ni är bäst!
- Och tack alla nya läsare för era riktigt värmande kommentarer! Roligt att ni hittar hit, även om min uppdatering har varit usel, haha. (Konstigt det där egentligen...)

Och jag nu göra en totalrenovering på bloggen, nu när jag har tid och fick "idén", ny... blogganda, om man kan säga så, utav Daniel (kolla gärna hans blogg, he's awesome!)

Så nu är jag tillbaka... För en lång tid framåt!

FOTOGRAF Anton

härligt att höra, hur länge var ni bortresta? :)

2010-07-24 | 23:32:31
http://fotografanton.blogg.se/
FOTOGRAF Anton

jaha okej, vad härligt, det är så fint på smögen! Tycker också om de vita och tack för kritiken!

2010-07-25 | 12:18:27
http://fotografanton.blogg.se/
FOTOGRAF Anton

ja det finns det verkligen! Och nej nej jag menade det! Kan vara bra med kritik! :)

2010-07-25 | 12:26:26
http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer