VALENTINES DAY



Var inte oroliga! Det är bara hallon som har skvätt på "smeten" och inte blod, haha. Jag och mamma gjorde hallonpannacotta paj innan, och det både ser och verkar gott. Jag är ju verkligen en efterrättsälskare eftersom jag älskar allt som har med socker och göra, hehe.

Ja, glad alla hjärtans dag mina fina läsare! Jag har då hjälpt mamma med efterrätten och sedan tränat. Vi har i för sig bara friståendeträning på söndagar, vilket menas med dans då, och på Vårcupen ska vi då framföra den här dansen. Det är Michael Jacksons Thriller vi tränar på, haha! Kommer bli riktigt kul faktiskt, men när jag väl ska komma hem och träna på den för att lära mig den, så är det klart att man har glömt hälften! Men jaja, det kommer bli grymt!

Ni får ha en finfin dag.
Puss på er!

Sara

Coola bilder :) Härlig rosa färg i första bilden!

2010-02-17 | 10:27:36
http://sarasland.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer